Kao dio modularne strukture korisničkog iskustva, Malcom se sastoji od prednjih i pozadinskih aplikacija, mobilnih aplikacija i API-ja, omogućava trgovcima jednostavnu integraciju sa njihovom postojećom trgovačkom infrastrukturom i drugim softverom treće strane.
Izgradimo vaš savršeni program lojalnosti
Integracija kupaca
Iskustvo strategije i analitička ekspertiza kombinuju se kako bi omogućili donošenje odluka i stvorili vrijednost
Propisi o zaštiti privatnosti
Povezivanje korporativne, finansijske strategije, transakcija i perspektive tržišta kapitala za stvaranje vrijednosti
Programi lojalnosti
Primjena sveobuhvatne perspektive i pomaganje klijentima da postignu rast su osnova našeg pristupa
Više kanala
Pokrenite višekanalnu komunikaciju (SMS, Viber, e-pošta) i upravljajte njima na nivou jedne ili više kampanja
Pametno plaćanje
Integrisani pristup koji povezuje strategiju akvizicije, dubinske analize i integracije spajanja
Više kanala
Pomažemo kompanijama da se pouzdano bave odlukama vezanim za tehnologiju i osiguravamo njihove IT organizacije
Kampanja za prikaz 360 °
Pratite provedbu kampanje, sve do konačne kupovine proizvoda ili ponude iz kampanje (prikaz od 360 °)
Napredna analitika
Utvrđivanje prilika i razvoj poslovnih slučajeva kako bi održivost postala izvor trajne vrijednosti
Osnažite svoj marketinški tim pobjedničkim kampanjama
Mnogim trgovcima nedostaje dodana vrijednost za kupce i ne uspijevaju uspostaviti emocionalnu vezu. Vrijednost Malcomovog marketinškog modula je u ciljanim prodajnim kampanjama koje se mogu kreirati za nekoliko minuta i odmah pokrenuti, a istovremeno vam pružaju značajne podatke o kupcima i marketinške uvide u stvarnom vremenu.
Možete povećati konverziju praćenjem budžeta kampanja u stvarnom vremenu i s kupcima izgraditi bolje odnose uz ponude, poklone i nagrade.
Stvorite dvosmjerni dijalog između vašeg brenda i kupaca pomoću našeg „pay-as you go“ protočnog modela.
Nagradite odanost! Njegujte sreću svojih kupaca
Danas kupci radije kupuju u trgovinama kojima vjeruju. Da biste uspostavili to povjerenje i stvorili lojalne kupce za svoj brend, najvažnije je nagraditi ih.
U konkurenciji za osvajanje lojalnih kupaca trebali biste im dati prednost. Da bi bilo koje biznis bio uspješan, potrebni su lojalni kupci na svakom koraku da se ostvari stalni profit. Odbacite plastičnu karticu i prihvatite mobitel da svoje kupce uključite u relevantne i pravovremene sadržaj poput ponuda, kupona i karata kako biste povećali otkup i potaknuli lojalnost.
Lojalni kupci vrijede i do 10 puta više od njihove prve kupovine.
Ostvarite poslovni utjecaj pomoću uz AI
Razumijevanje kupaca je ključ za pružanje personalizovanih nagrada, kupona i popusta, što rezultuje jakim odnosima s kupcima i povećanjem prodaje.
S Malcomovom analitikom dobijate naprednu platformu za analiku i izvještavanje koja prati i optimizuje program lojalnosti i marketinške kampanje. Omogućava i praćenje potrošnje, priliv sredstava, pregled izvršenih transakcija sa svim detaljima i uvid u račune s iznosima i popustima.
Pametno plaćanje: jednostavno i sigurno
Malcom se nalazi u aplikaciji i cloudu te integriše i upravlja cjelokupnom interakcijom trgovaca sa svojim kupcima poštujući u potpunosti GDPR i druge propise o privatnosti.
Omogućite kupcima da definišu pametne incijative koje im pomažu da lako automatizuju ručne zadatke i pružaju pametne kontekstualne uvide za poboljšanje svog financijskog položaja.
Malcom koristi ML algoritme za sprječavanje prevare koji smanjuju rizik od internih i eksternih prevara.